Reklamacje i zwroty

Adres do obsługi reklamacji:

MAGNIFICA Aleksandra Adamowicz-Wach
ul. Czereśniowa 18, 55-095 Januszkowice

 

Reklamacje

Protokół reklamacyjny: szablon

W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

Zwrot produktów

Zwrot towaru - dokument odstąpienia od umowy zawartej na odległość - dodaj do wysyłki: szablon

Szybko i bezpiecznie zwracaj zamówione produkty online w przystępnych cenach:

Link do zwrotu online / bez wychodzenia z domu

Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. W przypadku zwrotu towarów wysyłanych przez sklep do klienta przesyłką paletową, koszty takiego zwrotu mogą być wyższe niż standardowa przesyłka pocztowa. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl